Interview met Grim Elektraplan
De uitgevoerde werkzaamheden bestonden uit de meest diverse en uiteenlopende projecten. Van een eenvoudig elektraplan in de sociale woningbouw tot de aanleg van Domotica in een luxe villa of installatie van een volledige datanetwerk in een kantoorpand.
“Ik zag helaas dat nog heel veel panden beschikken over een niet-deugdelijke installatie ”, zo vertelt Jordy over zijn besluit om als ZZP’er aan de
slag te gaan. “Dit gegeven in combinatie met het plezier dat ik krijg uit het omzetten van de klantwensen naar een veilige en gebruiksvriendelijke
installatie, heeft me geïnspireerd om Grim Elektraplan op te richten.” Afspraak is afspraak “Ik behandel iedere klant en leverancier zoals ik zelf graag behandeld wil worden”, vertelt de vakman verder. “Ik communiceer open en eerlijk met uiterst gespecificeerde offertes. Zo kan de klant vooraf zien hoe de kosten zijn opgebouwd. Of het nu gaat om materialen of installaties, we kiezen altijd voor kwaliteit. We zijn een klein bedrijf met weinig overheadkosten en kunnen dankzij een goede relatie met onze leveranciers scherp inkopen.
Hierdoor zijn we in staat een eerlijke, marktconforme prijs te bieden en afspraak is afspraak. Veiligheid vinden we erg belangrijk. Een installatie dient veilig te zijn om brand of letsel te voorkomen en moet met uiterste zorg opgeleverd worden. Ondanks dat het weinig voorkomt, wordt een storing snel en vakkundig opgelost.” Deze hoge eisen, die Jordy Grim aan zichzelf stelt, gelden ook voor de collega ZZP’ers waar hij mee samen werkt: “Ik heb een netwerk aan ZZP’ers om me heen verzameld, waarbij iedereen zijn eigen expertise heeft. Zo kom je gezamenlijk tot een optimaal resultaat. Om deze reden ben ik erg blij met mijn erkenning als 5-sterrenspecialist. Dit keurmerk is gebaseerd op klantbeoordelingen en wordt alleen toegekend aan bedrijven met een positieve score. Een 5-sterrenspecialist wil niet alleen een product of dienst verkopen, maar de klant juist
een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor ze klaar. Dat is een gedachtegang waar ik me helemaal in kan vinden.”
Dat het met de klanttevredenheid wel goed zit, blijkt uit het feit dat 100% van de klanten aangeeft goede tot zeer goede ervaringen met Grim Elektra te hebben.